سلام. 2 روز پیش یه انیمیشن واسه تولبار نرم افزار شرکت کیمیا زده بودم که اولش با نظرات دلسرد کننده مدیر شرکت مواجه شدم :) البته این نظرات از طریق کلیپ کوتاهی که براشون فرستاده بودم شکل گرفته بود (دیدن کی بود مانند کار کردن). بالاخره با دلایلی تونستم مدیریت محترم رو قانع کنم. اکثر انیمیشن هایی که تو بعضی سایتا یا رابط کاربری نرم افزارهای موبایل میبیند، از قوانین فیزیک استفاده کردن و انیمیشنی هم که من روش کار کردم از این قاعده مستثنی نیست.

ToolbaropenAnimation


اگه یادتون باشه قبلاً هم گفتم WPF حرف نداره. خیلیا در این مورد دنبال آموزش میگردن، پیشنهاد من به این عزیزان : پروژه های نرم افزاری کوچیکی شروع کنین. البته قبلش طرح اولیه رابط کاربری نرم افزارتون رو سعی کنین تو فتوشاپ آماده کرده باشین. بعدش طرح اولیه رو تو WPF پیاده سازی کنین. پیاده سازی طرح اولیه با WPF تو نرم افزار Expression Blend خیلی آسونه. ولی سعی کنین تو ویژوال استودیو هم با دستورات wpf آشنا بشین!

درضمن دنبال آموزش برای انجام رابط کاربری خلاقانه و خارق العاده برای نرم افزارهای دسکتاپ نگردین (یا اصلاً وجود نداره یا خیلی خیلی سخت پیدا میشه).


دریافت سورس کد
حجم: 159 کیلوبایت