امروز وقتی که داشتم به سایت های خبری حوزه فناوری سرک می کشیدم مطلبی چشم منو به سمت خودش خیره کرد 0: فقط کلمه "ایرانی" بود که من رو حیرت زده کرده بود اونم کنار چه اسمی؟ "سامسونگ" (من سامی نیستما بگم :) ). "سامسونگ با کمک یک ایرانی می خواهد کار کنترل دستگاهها با ذهن را عملی کند" آره این عنوانی بود که من داشتم میدیدمش.

شاید برای کسی که کشورش ایران نباشه خبر مهمی به نظر نیاد ولی من کلی باهاش حال کردم (شما هم باید باهاش حال کنینا D:). همون طور که از عنوانش مشخصه سامسونگ می خواد با محققین دانشگاه تگزاس که تو جمع این محققین روزبه جعفری هم قرار داره همکاریی رو برای ساخت کلاهی که می تونه گوشی موبایل رو با ذهن کنترل کنه آغاز کنه.

خب از همکاری این دو با هم بگذریم بریم سر اصل مطلب.


این پست رو اومدم واسه اونایی که میگن ما ایرانی ها نمی تونیم کارهای بزرگ رو انجام بدیم و یا واسه کارهای بزرگ باید غربی یا اروپایی بود و ... . ایرانیا نه تنها هیچ کمی از نظر تفکر و خلاقیت و ایده و از این جور چیزا از بقیه مردم جهان ندارن بلکه مغزشون پره از این چیزا. فقط نحوه استفاده ازش رو بلد نیستن (من خودم هم جزو بلد نیستن ها هستم D: )

پس پیشنهاد می کنم تو این سایت خودتون رو شکوفا کنید  :)

ایتقدر هم نگین تو ایران نمیشه کسب و کار بزرگی رو شروع کرد. به آینده امیدوار باشین و لبخند بزنین و برین جلو  :)


اینم لینک خبر تا قانون کپی رایت رو رعایت کرده باشم
تا یه افتخاری دیگه و یه نابغه ای دیگه بدرود  :)