سلام این کتاب بدون شک یکی از بهترین کتابهایی بوده که تا به الان خوندم. بهم یاد داد که میشه خیلی راحت زندگی کرد و برای همه چی هم وقت داشت. کتاب رو از دیجیکالا که حامی این اثر بوده تهیه کردم و حتی نسخه صوتی هم داره که برای وقت‌ندارها خیلی خوبه و مطمئناً ازش لذت میبرید. 

اپلیکیشن چراغ قوه

تو این کتاب چاد مورتا (نویسنده کتاب) میخواد بگه چطوری میشه هم زندگی کرد و ... و هم با کار اندک پول درآورد. منم اولش باور نمیکردم ولی نمونه های وطنی زیادی دیدم که به این موفقیت رسیدن. مثل بازی خروس جنگی، موتوری یا امثال اینها که الان برای خودشون شهرتی راه انداختن و طرفدارای زیادی هم دارن. سازنده های این بازی ها از همین قوانینی که تو این کتاب بهشون پرداخته شده استفاده کردن بدون شک، چون این قوانینی که ازشون دارم حرف میزنم بدون شک لازمه هر اپ یا بازی آفرینی هست.


سرتون رو درد نیارم. خلاصه منم با خوندن این کتاب شروع کردم به تبعیت از گفته های چاد و الان اولین اپلیکیشن رو که خییییییییییییلی خــ.......ـیــلی ساده ست روانه بازار کردم. موضوع اپ هم چراغ قوه ست که دو تا کار انجام میده: یکی فلاشر و دومیش چراغ قوه.

هدف از ساخت این اپلیکیشن رو باید توی کتاب بخونید

اپ رو به یکی از دوستان دادم تا زحمتش رو بکشه و فقط رابط کاربری رو خودم کار کردم. و 2-3 روزه هم رفته رو استورهای داخلی ولی از بس اپ چراغ قوه زیاده که ما توشون غرق شدیم :|

برای همین گفتم خودم هم دست به کار بشم تا یه حرکتی زده باشم و بعدش پشیمون نشم. بیشتر هدفم اینه که میخوام نیاز کاربرا از یه اپ چراغ قوه رو بدونم. ممنون میشم با نظراتتون کمکم کنید. پیشاپیش تشکر ;)


اپلیکیشن چراغ قوه