سلام خدمت تمامی دوست داران طرح های UI، امیدوارم حالتون خیلی خیلی خوب باشه. به عنوان اولین پست بلاگ می خوام اول از خودم براتون بگم.


نام و نام خانوادگی: مهدی منافی

مدرک : مهندسی نرم افزار

فارغ التحصیل از : دانشگاه آزاد اسلامی

محل زندگی : فرقی نمی کنه کجای ایران باشه (هرجا که هستم باشم، آسمان مال من است).

علایق : طراحی رابط کاربری نرم‌افزار (UI) - طراحی قالب وبسایت - گرافیک (چه کامپیوتری چه هنر دستی) - برنامه نویسی - رباتیک (که هیچ موقع وقت نکردم یاد بگیرمش)

البته اگه می خواستم علایق درجه دو رو هم قرار بدم شاید یه تومار درست می شد، واسه همین نخواستم زیاد سرتون رو درد بیارم و خودم رو همه کاره نشون بدم ;) . ولی در کل به کارهای فنی زیاد علاقه دارم و دوست دارم هر چیزی رو که نیاز دارم خودم درست کنم که متاسفانه تو خیلی مواقع اینطور نمیشه.

مهمترین هدف زندگی : مهمترین هدف زندگی بنده احداث یه شرکت بین المللی IT تو مملکته خودمه (شرکتی بزرگتر از گوگل و مایکروسافت). برا رسیدن به هدفم هر راه مثبتی رو امتحان می کنم و تا نرسیدن به هدفم سعی می کنم مایوس نشم.

از کی شروع به کارهای گرافیکی کردم : یادمه اون دوران های بچگی (حدود 5 - 6 سالگی) نقاشی های زیادی می کشیدم و بعد از اون تو دوران نوجوانی و جوانی هم این مهارت رو تو خودم تقویت کردم ولی جایی برزو ندادم.

برای اولین بار تو سال 1387 گرافیک رو تو کامپیوتر تجربه کردم و از اون موقع تا حالا پیشرفتهای قابل توجهی کردم. سال 1389 با نرم افزار Expresion Blend و تکنولوژی WPF (که به طراحی رابط کاربری و ظاهر نرم افزار مربوط میشه) آشنا شدم و طرح های متفاوتی رو پیاده کردم.

از این تکنولوژی تو پروژه پایانی کارشناسی هم استفاده کردم که استادم خیلی خیلی ازش خوشش اومد.

تلفن همراه : نوکیا مدل آشا 302. ازش راضیم، کارهای روزانه ام رو راه میندازه. بیشتر از قسمت پیام رسانش استفاده می کنم و یه بازی دوز هم روش نصب کردم که هر از چند گاهی باهاش خودم رو سرگرم می کنم.

کامپیوتر : از اولین روزی که خریدمش همونطور دارم ازش استفاده می کنم با کلی دنگ و فنگ و هنگ. قصد داشتم به لب تاپ تغییرش بدم که بازار ارز مانع این کار شد.

تصویری از محیط کار :

بزرگترین آرزو : بزرگترین آرزوی بنده اینه که تمام جوونای کشورم از بیکاری خلاص بشن و ایران یکی از بزرگترین کشورهای آی تی تو دنیا بشه

ایام به کام شیرین