سلام و خداقوووت به همه اونایی که دارن آینده سازی میکنن. امروز میخوام کارهایی که در حال انجامشون هستم رو باهاتون به اشتراک بذارم. با من همراه بشید


مجله رادیویی رادیول

بعد اینکه عضو تیم توسعه نرم افزار کیمیا شدم تصمیم گرفتم برای گذران اوقات بیکاری دست به کارهای چالش برانگیز و به قول اینروزیا ریسکی بزنم. اولین قدمی هم که برداشتم استارت آپ مجله رادیویی رادیول بود. این پروژه با کمک دو تا از دوستان (مجتبی و سعید کشاورز) شروع شد که به دلیل مشغله کاری متاسفانه نشد تا آخر کار با هم باشیم و مجبوراً ادامه راه رو تنهایی رفتم. البته الان دو گوینده به همراه یه تدوینگر صدا که خودم باشم و یه تحلیلگر وب از گروه یو ایکس شیراز عضو تیم رادیول هستن. راستش رو بخواید عملیاتی کردن ایده رادیول خیلی سخت تر از اونی بود که فکرش رو میکردم ولی این سختی ها به لطف خدا و اعضای رادیول دارن رفع میشن.


تا به الان چندین و چندبار از استارت آپ رادیول مایوس شدم ولی وقتی میدیدم توی حوزه بازاریابی کاری انجام ندادیم، احساس میکردم مایوسیتم بیخودیه. همین چند روز پیش بود که کلاً بیخیالش شدم و به بقیه بچه ها لغو شدن پروژه رو اعلام کردم ولی با مخالفت و انرژی مثبتشون روبرو شدم :). الان دوباره داریم روی بازاریابیش کار میکنیم که یکی از پایه های اصلی نگهدارنده یه استارت آپ به حساب میاد و به هیچ عنوان نباید دست کمش گرفت.



از رادیول بیایم بیرون میرسیم به پروژه تازه تاسیس xfer

ثبت نقل و انتقال کارمندان و دانشجویان و پزشکان و ... هدف شکل گیری این استارت آپه. برای کمک به تیم این استارت آپ طرح اولیه قالبش رو درآوردم و بعدش پیاده سازیش کردم. البته قالبش هنوز جای کار داره و ریسپانسیو و اینجور چیزاش مونده. اطلاعات کاملی از این پروژه ندارم متاسفانه. فقط میدونم که هنوز شروع به کار رسمی نکردن.



حالا کل حرف های بالا یه طرف و این کشفی که جدیداً کردم یه طرف دیگه

کشف جدیدم اینه که دنبال کاری برید که بهش علاقه دارید و واقعاً کار کردن تو اون حوزه براتون جذابیت داره. علاقه و جذابیت کنار هم خیلی مهمه! همین

شاد و پیروز و موفق باشید ;)