درست مثل خیلی از رابانه های شخصی که بعد یه مدت کار کردن نیاز به بهینه سازی، مراقیبت و اینجور کارا دارن، فرقی نمی کنه تو گوشی های همراه هم باید این نکته مورد توجه قرار بگیره. بخصوص گوشی های اندرویدی!!!

AMCs-sleek-functional-widget.jpg

نرم افزارهای زیادی میشه پیدا کرد که هم کار مراقبت رو انجام بده هم بهینه سازی سیستم ، و هر روز هم به تعدادشون اضافه میشه. اما اگه بخواییم به یکی از بهترین اپلیکیشن های این زمینه اشاره کنیم اون اپلیکیشنی نیست جز Advanced Mobile Care که خیلیاتون با نسخه پی سی اش هم آشنا هستین.
Advanced Mobile Care می تونه فایل ها و وظابف ناخواسته ایجاد شده، ویروس ها و برنامه های تبلیغاتی رو از بین ببره و تو مصرف باطری صرفه جویی کنه. پشتیبان گیری از مخاطبین و حتی رمزهای عبور ذخیره شده تو سیستم و فایل های حساس سیستمی رو هم می تونه انجام بده و کلی امکانات دیگه...
دیگه چی از این بهتر؟

بررسی اجمالی

Advanced Mobile Care (AMC) مجموعه تعمیر و نگهداری از گوشی همراه که توسط شرکت IObit (سازنده نرم افزارهای دستیار ویندوز) ساخته شده. این نرم افزار تو فروشگاه پلی گوگل بصورت رایگان قرار داده شده، همچنین روی اکثر اسمارتفون های اندرویدی قابل اجراست + اینکه برای کار باهاش نیازی به تخصص خاصی نیست
Every-single-screen-in-AMC-is-beautifully-designed.jpg

رابط کاربری

رابط کاربریش که به نظرم نسبت به کاربردش بی نقص و زیبا طراحی شده.
کاربر هم موقع کار با اپلیکیشن گیج و مبهوت نمیمونه و به راحتی می تونه باهاش کار کنه

پاکسازی سیستم

همونطور که گفتم کار با این اپ به مهارت خاصی نیاز نداره. برای پاکسازی سیستم از وجود فایلها مخرب، ویروسها، فایلهای کش و ... تنها با فشردن دکمه Scan که وسط اپ قرار گرفته، میشه تمام گوشی رو یبار بطور کامل اسکن کرد (بدون اعمال کوچکترین تنظیمات دستی).
بعد اسکن شدن شما می تونید همه فایل های پیدا شده رو پاک کنید یا اونهایی که نیاز نیست رو از لیست تمیزکاریتون بیرون بندازید.
Left-Cleaning-out-junk-files-Right-Reviewing-and-killing-tasks.jpg

اگه گوشیتون قدیمیه و بازی ها و فیلم های HD رو به کندی اجرا می کنه، AMC به عنوان قاتل کندی وارد عمل میشه و دستگاه شما رو به روز اول خودش بر می گردونه یا شاید از روز اول هم بهتر! AMC همچنین یه بخش واسه مدیریت اپ داره که شما می تونید برنامه هاتون رو باهاش جابجا یا حذف کنین. حتی APKs (بسته های نصب) های موجود روی دستگاهتون رو هم می تونین نصب یا حذف کنین.
Left-App-Manager-helps-you-move-or-uninstall-apps-easily-Right-Game-Speeder-kills-tasks-and-launches-games.jpg

مدیریت مصرف باتری

عمر کم باتری تقریباً مشکلیه که همه گوشی دارها باهاش مواجه هستن. و بهترین راه افزایش طول عمرش هم استفاده کم از امکانات گوشیه.
AMC Battery Saver به شما این امکان رو میده تا اون سرویس ها و اپ هایی که لازم ندارین رو بصورت موقت و فعلی متوقف یا ببندین و جلوی استفاده بی رویه باتری رو بگیرین. همچنین پیشنمایشی از اپ ها و سرویس هایی که باعث خالی شدن باتری میشه رو یتون نشون میده + مدت زمانی که می تونین با این میزان شارژ باقیمانده از دستگاهتون استفاده کنین.
پروفایل های تعریف شده ای هم تو خود اپ وجود دارن که هر کدومشون تنظیمات متفاوتی نسبت به هم دارن، حتی شما می تونین این تنظیمات رو به سلیقه خودتون تغییر بدین و با توجه به پروفایل انتخابی میزان استفاده از دستگاه رو بصورت زنده مشاهده کنین. (کلاً همه چیزش زندست)
برای دسترسی به این قسمت هم می تونین از داخل خود برنامه اقدام کنین هم از طریق ویجت زیباش تو صفحه هوم
Manage-your-phones-power-with-Battery-Saver.jpg

خلاص شدن از شر نرم افزارهای فوزول

حتماً تا حالا به اون اپ هایی که توشون تبلیغات دارن و یا اطلاعات شخصی شما از قبیل: مکان، شماره تلفن همراه، شماره سریال، لیست مخاطبین و پیامک ها و ... رو در اختیار می گیرن رو دیدین؟
AMC’s Privacy Advisor نفس این اپ ها رو براتون میبره.
Privacy-Advisor-sniffs-out-apps-that-collect-your-personal-data.jpg

قفل اطلاعات شخصی

شما هم تصاویر یا فیلم های خانوادگی روی دستگاهتون دارین و فرضاً از اون دسته از افرادای هستین که گوشیتون رو گه گاهی به دوستاتون قرض میدین. و مسلماً نمی خوایین دوستتون به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشه.
AMC’s Privacy Locker یه دیواری واسه دوستتون میکشه به اندازه دیوار چین D: تو این قسمت با تعریف رمز ورود برای بخش های مختلف گوشی می تونید تنهای با وارد کردن رمز بهشون دسترسی داشته باشین.
Privacy-Locker-lets-you-hide-away-files-with-encryption-and-a-password.jpg

پشتیبان گیری ابری از مخاطبین

گاهی وقتا ممکنه گوشیتون تو آب بیافته یا از دستتون بیافته زمین و متلاشی بشه و به هزاران دلیل طوری از بین بره که نتونین دیگه ازش استفادش کنین، تو چنین مواقعی اگه یه لیست 300 تایی یا بیشتر از مخاطبین هم داشته باشین که دیگه واویلا میشه (خلاصه بگم طوری باشه که همه شرایط بر علیه تون باشه) اولین افسوسی که می خورین واسه همین لیست مخاطبینتونه.
AMC’s Cloud Backup خیالتون رو از بابت لیست مخاطبین راحت راحت می کنه. اولین کاری که باید بکنین اینه که یه اکانت ابری از طریق برنامه درست کنین (واسه ذخیره فایل پشتیبان تو فضای ذخیره ابری) و با زدن دکمه Backup شروع به پشتیبان گیری کنین. همین
AMCs-beautiful-simple-Cloud-Backup.jpg

لینک دانلود: Advanced Mobile Care
منبع (خلاصه شده)