طراحی

این کلمه تو این قرن از جایگاه خاصی برخورداره. چرا؟
دلیلش رو اینطوری میدونم: قدیم الایام مردم زندگی عادی و آرامی داشتن و کمتر تو معرض بیماری های اکثراً عصبی قرار می گرفتن ، اما امروزه زندگیمون شده مدرنیزه و مکانیکی و از اینجور چیزا که مخ آدم رو به تاپ تاپ میندازن و باعث بروز بیماری های عصبی و هزارتا بیماری جور واجور دیگه میشن.
از واقعیات قرن 21 اینه که مردم دوست ندارن ماشین نداشته باشن یا راحتی کار با دستگاه های پیشرفته رو به دستگاه های قدیمی ترجیح بدن و ... ، به قول معروف "هم خدا رو می خوان هم خرما رو"


از اونجایی هم که هیچ دردی بی دوا نیست
واسه اینکه هم زندگی عاری از رنج و سختی باشه هم اینکه مدرنیزه باشیم باید روی محیط اطرافمون و اون چیزایی که همیشه جلوی چشممون هستن تغییراتی اساسی انجام بدیم. طوری که وقتی میبینیمشون احساس سرور و آرامش روانی و فکری بهمون دست بده.
طراحی خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست و میشه گفت از الزامات جهان صنعتی محسوب میشه. پس باید تو این قسمت هم تغییراتی صورت بگیره تا اونی که همیشه کارش با ماشینه (مثلاً راننده تاکسی) راحتی داشته باشه و از کارش لذت ببره.

تو این پست یه کلیپ برا اونایی که کارشون طراحیه (بخصوص طراحی خودرو) گذاشتم تا با یکی از آسونترین روش های طراحی اولیه خودرو آشنا بشن و ازش استفاده کنن.

لینک دانلود
13 مگابایت

یوتیوب