تقریباً دو هفته پیش بود که برنامه DNote رو تو وبلاگ معرفی کردم. تو این مدت پیشنهاداتی از دوستان دریافت کردم که کلاً نظرشون تغییر دادن رابط کاربری بود (خودم هم بعدش متقاعد شدم که رابطش خیلی هم خوب طراحی نشده :)).

یادداشت برداری

واسه همین دست به کار شدم و طراحی رو شروع کردم، این سری سعی کردم ظاهر برنامه متفاوت تر از برنامه های مشابه و نسخه قبلی خودش باشه. پنج - شیش تا طرح واسش زدم که بین این طرح ها هم از طراحی فلت استفاده شده بود هم از طراحی اسکیومورفیسم.

این روزا با اینکه شرکتا دارن محصولاتشون رو به سمت طراحی فلت یا تخت می برن، نمی دونم چرا دارم برعکس مسیرشون حرکت می کنم (البته خودم یکی از طرفدارای طراحی فلت هستم) D:. به نظر من طراحی اسکیومورفیسم هنوز زندست و حالا حالاها زنده میمونه.
اینم بگم که طراحی فلت هنوز اونطوری که انتظار میرفته نتونسته وارد  پی سی ها بشه (بجز رابط مدرن (مترو) ویندوز) و قدرت فعلاً تو دست اسکیومورفیسمه ;))
این دفعه سعی کردم ظاهر برنامه گیج کننده نباشه و کاربر براش واضح باشه که برای ایجاد نوت جدید باید روی کدوم دکمه کلیک کنه. تا حالا چند تن از دوستان که تست کردن از رابط جدیدش راضی بودن خدا رو شکر ;)
تو قسمت برنامه نویسی هم باید بگم که تمام اون مشکلات نسخه قبلی رفع شده و تقریباً هیچ مشکل اساسی تو نسخه جدید وجود نداره!
لازمه که از همینجا از دوست عزیزم "مجتبی" که زحمت کشیدن تو قسمت برنامه نویسی کمکم کردن تشکر و قدردانی کنم ;)

لینک دانلود
حجم: 3.72 مگابایت
نظر شما در مورد طراحی جدید برنامه چیه؟