در این کتاب مبتدیها میتوانند با چگونگی اصول گشتالت برای طراحی UI مطالبی را بیاموزند و برای خوانندگان پیشرفتهتر موضوعاتی نظیر استفاده از مزیت فضاهای منفی، چگونگی ایجاد تعادل بین کنتراستها و شباهتهای اجزای بصری و نحوه استفاده از رنگ بر اساس احساسات مورد نظر به خوبی بررسی شدهاست. به طور کلی تمرکز جلد اول روی نظریه رنگها، فضاهای خالی و کنتراستها در طراحی بصری صفحات وب است.
این سه گانه، به خوبی نکاتی از طراحی UI و مسائل روانشناختی انسانی مربوط به آنها را پوشش میدهد، نکات قابل توجهی که در زیر به آن اشاره میشود وجه تمایزی برای این سه کتاب است:
- ۲۵۰ مثال بهترین شیوههای طراحی صفحات وبسایت بر اساس اصول روانشناسی بصری.
- ۷۰ آنالیز برای نمونههای موردی از شرکتهای بزرگ در رابطه با نمونههای واقعی از آموزشهای کتاب.
- ۱۳ فصل کاربردی از مجموعه سه جلدی.
- ۳۳ مثال بصری و آنالیزی در جلد اول از شرکتهای معروفی مانند ؛Tumblr، Etsy، Google، Facebook، Twitter ،Medium Intercom،Bose، AIGA، zz
جلدهای 2-3 رو هم میتونید از لینک های زیر دریافت کنید:
منبع : academy.anetwork